facebook

Позначка: Оцінювати

Які предмети можна оцінювати “зараховано” / “не зараховано

Які предмети можна оцінювати “зараховано” / “не зараховано Чи можна фізичну культуру у 5–6 класах НУШ оцінювати “зараховано” / “не зараховано”? У своїх методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів 5–6 класів фахівці з МОН радять оцінювати результати навчання в освітніх галузях “Мистецтво”, “Соціальна…

Як оцінювати навчальні досягнення учнів з числа внутрішньо переміщених осіб?

Як оцінювати навчальні досягнення учнів з числа внутрішньо переміщених осіб? Оцінювання результатів навчання учнів потребує гнучкості в умовах, коли не всі школи можуть повноцінно відновити освітній процес, а ті заклади, що розпочали навчання, надають освітні послуги чималій кількості дітей, які…

Учнів-ВПО зможуть оцінювати лише за оцінками ІІ семестру

Учнів-ВПО зможуть оцінювати лише за оцінками ІІ семестру Яким буде закінчення навчального року та річне оцінювання для учнів-переселенців. Міністерство освіти спільно з Мінреінтеграції пояснили, яким буде закінчення навчального року та річне оцінювання для учнів-переселенців з тимчасово окупованих територій. Про це…

Як оцінювати навчальні досягнення учнів в умовах війни

Як оцінювати навчальні досягнення учнів в умовах війни Незмінними залишаються формувальне й підсумкове оцінювання результатів навчання учнів. Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe),…

Чи будуть оцінювати вплив пандемії на освіту? Які пріоритетні завдання на 2022 рік визначило МОН та які нововведення чекають школу?

Чи будуть оцінювати вплив пандемії на освіту? Які пріоритетні завдання на 2022 рік визначило МОН та які нововведення чекають школу? 1. З вересня п’ятикласники навчатимуться по-новому НУШ перестане асоціюватися з початковою освітою, адже реформа «підросла» до рівня базової освіти. Подія…

Як оцінювати навчальні досягнення учнів з інтелектуальними порушеннями: пояснення

Як оцінювати навчальні досягнення учнів з інтелектуальними порушеннями: пояснення Досить багато школярів в Україні навчається за інклюзивною формою навчання. Серед них є і діти з інтелектуальними порушеннями. Як оцінювати їхні навчальні досягнення – читайте у статті. Джерело:”Всеосвіта” Пояснення, як оцінювати…

“Оцінювати потрібно за результатами роботи” – Ігор Лікарчук

“Оцінювати потрібно за результатами роботи” – Ігор Лікарчук Оцінювати роботу школи, вчителя чи директора, спостерігаючи за освітніми, педагогічними, управлінськими процесами, – це безграмотно, непрофесійно, аморально і, навіть, протиправно. Оцінювати потрібно за результатами роботи, на основі чітко визначених критеріїв та індикаторів,…

Оцінювати процес навчання, а не результат – ключовий принцип НУШ

Як працює формувальне оцінювання в Новій українській школі Оцінювати процес навчання, а не його результати – один із ключових принципів Нової української школи. Як це працює на практиці, розповідаємо в новій статті проєкту «Дружня школа». Традиційні оцінки для першачків тепер у…

Повернутись вверх