Які предмети можна оцінювати “зараховано” / “не зараховано Чи можна фізичну культуру у 5–6 класах НУШ оцінювати “зараховано” / “не зараховано”? У своїх методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів 5–6 класів фахівці з МОН радять оцінювати результати навчання в освітніх галузях “Мистецтво”, “Соціальна…
Позначка: Оцінювати
Як оцінювати навчальні досягнення учнів з числа внутрішньо переміщених осіб? Оцінювання результатів навчання учнів потребує гнучкості в умовах, коли не всі школи можуть повноцінно відновити освітній процес, а ті заклади, що розпочали навчання, надають освітні послуги чималій кількості дітей, які…
Учнів-ВПО зможуть оцінювати лише за оцінками ІІ семестру Яким буде закінчення навчального року та річне оцінювання для учнів-переселенців. Міністерство освіти спільно з Мінреінтеграції пояснили, яким буде закінчення навчального року та річне оцінювання для учнів-переселенців з тимчасово окупованих територій. Про це…
Як оцінювати навчальні досягнення учнів в умовах війни Незмінними залишаються формувальне й підсумкове оцінювання результатів навчання учнів. Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe),…
Чи будуть оцінювати вплив пандемії на освіту? Які пріоритетні завдання на 2022 рік визначило МОН та які нововведення чекають школу? 1. З вересня п’ятикласники навчатимуться по-новому НУШ перестане асоціюватися з початковою освітою, адже реформа «підросла» до рівня базової освіти. Подія…
Як оцінювати навчальні досягнення учнів з інтелектуальними порушеннями: пояснення Досить багато школярів в Україні навчається за інклюзивною формою навчання. Серед них є і діти з інтелектуальними порушеннями. Як оцінювати їхні навчальні досягнення – читайте у статті. Джерело:”Всеосвіта” Пояснення, як оцінювати…
“Оцінювати потрібно за результатами роботи” – Ігор Лікарчук Оцінювати роботу школи, вчителя чи директора, спостерігаючи за освітніми, педагогічними, управлінськими процесами, – це безграмотно, непрофесійно, аморально і, навіть, протиправно. Оцінювати потрібно за результатами роботи, на основі чітко визначених критеріїв та індикаторів,…
Як працює формувальне оцінювання в Новій українській школі Оцінювати процес навчання, а не його результати – один із ключових принципів Нової української школи. Як це працює на практиці, розповідаємо в новій статті проєкту «Дружня школа». Традиційні оцінки для першачків тепер у…