“Не дитина має прилаштовуватися до шкільних умов, а школа має створити умови, необхідні для дитини”: які зміни чекають на інклюзивне навчання в Україні Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів, акцентує Євгенія Смірнова,…
Позначка: інклюзивне навчання
Дієві поради, що стосуються саморганізації та переорієнтації вчителя, який працює в інклюзивному класі. Інклюзивній освіті в Україні бути. Перша реакція у такому випадку у багатьох вчителів була однаковою – катастрофа! Більшість просто не готова до такого повороту. Найчастіше можна зустріти…
Питання «бути чи не бути інклюзивній освіті?» вже не стоїть. Вона є в сучасній школі й дає свої результати. Та подекуди відкритими лишаються запитання – як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами так, щоб не нашкодити? Кожен учень заслуговує…
Завдання Нової української школи – навчити дітей із ООП бути гнучкими у змінах, легко адаптуватися та вміти навчатися впродовж життя. Як створити належні умови, що сприяють розвитку особистості та інтеграції цих учнів у соціумі? А зараз кількість інклюзивних класів збільшилась,…
Включення кожної дитини з особливими освітніми потребами до навчання та гнучкість дидактичних підходів є основними цілями та завданнями інклюзивної освіти. Чітко побудована структура уроку, конструктивна взаємодія вчителя та школярів дозволяє педагогічному процесу проходити ясно, виразно та ефективно. Як спланувати…
Поговоримо про розробку документа, який визначає зміст навчання дітей з особливими освітніми потребами. Організація якісного інклюзивного навчання сприяє ефективному розкриттю потенціалу учнів з особливими освітніми потребами та забезпечує прогрес їхнього розвитку. І цей процес потребує постійного вдосконалення знань та навичок…
Питання «бути чи не бути інклюзивній освіті?» вже не стоїть. Вона є в сучасній школі й дає свої результати. Та подекуди відкритими лишаються запитання – як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами так, щоб не нашкодити? Кожен учень заслуговує…
Поговоримо про особливості планування уроку в інклюзивному класі. Включення кожної дитини з особливими освітніми потребами до навчання та гнучкість дидактичних підходів є основними цілями та завданнями інклюзивної освіти. Чітко побудована структура уроку, конструктивна взаємодія вчителя та школярів дозволяє педагогічному…
Із 01.01.2022 набув чинності новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 №957. Документом визначено організаційні засади навчання учнів з особливими освітніми потребами за інституційною (очною (денною)) формою здобуття освіти. Як…
Як повноцінно розвивати дитину з особливими освітніми потребами в звичайному класі Питання всебічного розвитку та адаптації дітей з особливими освітніми потребами почало все частіше підійматися на найвищих рівнях. Фундаментальне рішення у сфері інклюзивного навчання було ухвалено 28 липня. Кабмін затвердив…