facebook

Позначка: оцінювання

“Хто несе відповідальність за те, що ЗНО оцінюється суб’єктивно?” – Тарас Ткачук

Перевірка письмових робіт ЗНО завершилася. І що? Усі мовчать? Ніхто нічого не хоче прокоментувати?   Тисячі перевіряльників і причетних до процедури ЗНО нічого не помітили? Чи, як завжди, тихенько побухтіли, а потім за чаркою зі смутком підняли тему некомпетентної влади……

Учні випрошують оцінки: що робити вчителю?

Кінець навчального року — напружений період для всіх. Вчителі мають виставити оцінки, а діти часто не згодні або не задоволені ними. Як вчителю витримати тиск учнів? Як коментувати навчальні результати і не переходити межу професійної етики? Власними порадами ділиться вчителька…

Критерії оцінювання завдань відкритого типу на ЗНО

Критерії оцінювання завдань відкритого типу на ЗНО Знання критеріїв оцінювання завдань відкритого типу на ЗНО допоможе якісно їх виконати У 2021 році одними з найважливіших завдань тестів ЗНО залишаються відкриті тестові завдання з розгорнутою відповіддю. Такі завдання включені до тестів з української…

Як виставити оцінки учням 3 та 4 класів НУШ в кінці навчального року: пояснення МОН

Міносвіти рекомендує школам, які навчають учнів 3 класів НУШ та учнів 4 класів, здійснити формувальне і підсумкове оцінювання вербально. Що саме пропонують школам – читайте у матеріалі Міністерство освіти і науки надало роз’яснення щодо оцінювання учнів 3 класів Нової української…

«Втрати величезні»: центр оцінювання якості освіти – про дистанційне навчання

«Втрати величезні»: центр оцінювання якості освіти – про дистанційне навчання Найбільше «дистанційка» вдарила по молодших школярах Підсумовуючи рік навчання в умовах пандемії, заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко заявилапро «величезні втрати» у знаннях. Причому, найзначніші вони –…

Оцінювання учнів зможе відбутись дистанційно, – МОН

Оцінювання учнів зможе відбутись дистанційно, – МОН У відомстві наголошують на важливості переведення школярів на наступний рік навчання Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, в тому числі і підсумкове оцінювання, цього навчального року може, за потреби, може відбуватися з використанням технологій…

Особливості оцінювання 3-х і 4-х класів НУШ: Міносвіти підготувало роз’яснення

Закладам ЗЗСО рекомендовано здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання учнів 3-х класів вербально.   Міністерство освіти і науки опублікувало роз’яснення щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 класів Нової української школи та учнів 4 класів #ЗЗСО, які є учасниками всеукраїнського експерименту за…

Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ

Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ Департаменти (управління) освіти і науки обласних. Київської міської державних адміністрацій Обласні інститути післядипломної педагогічної освіти Шановні колеги! З урахуванням запитань, адресованих Міністерству щодо оцінювання результатів навчання учнів 3…

12 неформальних стратегій оцінювання

12 неформальних стратегій оцінювання

12 неформальних стратегій оцінювання Креативні способи оцінювання навчальних досягнень. Оцінка – найважливіший інструмент для вимірювання навчальних досягнень та успіхів учнів. Але чи завжди традиційне оцінювання є об’єктивним? Чи дійсно відображають стандартизовані тести прогрес? До того ж, кращому засвоєнню матеріалу сприяє…

Якщо знову карантин: як навчати, оцінювати й поєднувати формати на дистанційному навчанні

З 24 лютого в Україні знову діє адаптивний карантин. Якщо регіон, у якому розташована школа, потрапляє до “червоної зони”, учні середньої і старшої шкіл переходять на дистанційне навчання.   Саме тому “Нова українська школа” продовжує вивчати досвід учителів в організації…

Повернутись вверх