facebook

Позначка: оцінювання

Як виставити оцінки учням 3 та 4 класів НУШ в кінці навчального року: пояснення МОН

Міносвіти рекомендує школам, які навчають учнів 3 класів НУШ та учнів 4 класів, здійснити формувальне і підсумкове оцінювання вербально. Що саме пропонують школам – читайте у матеріалі Міністерство освіти і науки надало роз’яснення щодо оцінювання учнів 3 класів Нової української…

«Втрати величезні»: центр оцінювання якості освіти – про дистанційне навчання

«Втрати величезні»: центр оцінювання якості освіти – про дистанційне навчання Найбільше «дистанційка» вдарила по молодших школярах Підсумовуючи рік навчання в умовах пандемії, заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко заявилапро «величезні втрати» у знаннях. Причому, найзначніші вони –…

Оцінювання учнів зможе відбутись дистанційно, – МОН

Оцінювання учнів зможе відбутись дистанційно, – МОН У відомстві наголошують на важливості переведення школярів на наступний рік навчання Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, в тому числі і підсумкове оцінювання, цього навчального року може, за потреби, може відбуватися з використанням технологій…

Особливості оцінювання 3-х і 4-х класів НУШ: Міносвіти підготувало роз’яснення

Закладам ЗЗСО рекомендовано здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання учнів 3-х класів вербально.   Міністерство освіти і науки опублікувало роз’яснення щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 класів Нової української школи та учнів 4 класів #ЗЗСО, які є учасниками всеукраїнського експерименту за…

Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ

Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ Департаменти (управління) освіти і науки обласних. Київської міської державних адміністрацій Обласні інститути післядипломної педагогічної освіти Шановні колеги! З урахуванням запитань, адресованих Міністерству щодо оцінювання результатів навчання учнів 3…

12 неформальних стратегій оцінювання

12 неформальних стратегій оцінювання

12 неформальних стратегій оцінювання Креативні способи оцінювання навчальних досягнень. Оцінка – найважливіший інструмент для вимірювання навчальних досягнень та успіхів учнів. Але чи завжди традиційне оцінювання є об’єктивним? Чи дійсно відображають стандартизовані тести прогрес? До того ж, кращому засвоєнню матеріалу сприяє…

Якщо знову карантин: як навчати, оцінювати й поєднувати формати на дистанційному навчанні

З 24 лютого в Україні знову діє адаптивний карантин. Якщо регіон, у якому розташована школа, потрапляє до “червоної зони”, учні середньої і старшої шкіл переходять на дистанційне навчання.   Саме тому “Нова українська школа” продовжує вивчати досвід учителів в організації…

«Одні діти діють швидко, але навмання, інші – повільно, але цілеспрямовано»: Володимир Співаковький про особливості оцінювання школярів

Мета школи – розпізнати у кожній дитині «патерни» і наповнювати їх всім необхідним та корисним. Інформує Всеосвіта. Оцінювати кожну дитину – довго й важко, а оцінки варто виставляти швидко. Але метою освіти є не бліц і піймання «недбайливих учнів». Про…

Як оцінювати учнів з особливими освітніми потребами: досвід вчительки

Іноді складно оцінювати учнів з особливими освітніми потребами, адже треба зважати на їхні можливості. Тож, читайте поради про те, де брати критерії для оцінювання дітей з ООП. “Нова українська школа” Так, вчителька-логопед київської школи №58 у Києві Ольга Малікова запевняє,…

Браслети замість оцінок і уроки в інстаграмі: вчитель зробив предмет найпопулярнішим у школі

Вчитель інформатики Житомирської ЗОШ №17 Микола Тарасюк зробив популярним свій предмет – він замість оцінок дарує дітям браслетики, а уроки іноді проводить у прямому ефірі інстаграму. Таке дистанційне навчання подобається і дітям, і дорослим.   Навіть під час карантину вчитель…

Повернутись вверх